Vrijdag, 6 mei 2017 - Reisverslag uit Myrtle Beach, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu Vrijdag, 6 mei 2017 - Reisverslag uit Myrtle Beach, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu

Vrijdag, 6 mei 2017

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

06 Mei 2017 | Verenigde Staten, Myrtle Beach

Vannacht heeft het lekker geregend, de hitte is uit de lucht en met een 22 graden is het prima fietsen. Over drukke en minder drukke wegen. Op drukke wegen liggen op de zijkanten, ondanks de hoge boetes, veel afval. Op de rustige wegen is dit minder, hier vindt je ook pompstations annex winkel van sinkel waar ieder ieder kent. In 1 van deze zaken dronken we een Nescafé en hadden een gezellige klets met de winkeldames en de rest van het bezoek. Gisterenavond kwam net voor we gingen slapen een tornadomelding op tv. Dus we hebben even om uitleg gevraagd. In een stad gaat bij echt gevaar de sirene af. Wat je daarna moet doen weet ik niet. Hier op t platteland moeten ze de tv waarschuwingen in de gaten houden. De mevrouw vertelde dat om 5 uur 's ochtend het gevaar geweken was. Dus serieus genoeg om in de gaten te houden. Er staan hier veel huizen a la Jan Snel. Op beton of palen. Verhuizen? Huis opladen en wegwezen. Vandaag een rodeo ranch en een riffle ranch gepasseerd, ze spelen hier graag cowboytje blijkbaar.
We zijn nu weer terug aan de kust en wel in Myrtle Beach.
Internet doet vreemd dus verslag zal morgen pas gepost worden.

• 06 Mei 2017 - 23:02

Jacqueline:

Leuk de foto voor Loek. Fijn voor jullie dat de temperatuur wat aangenamer is. Jee, dat is ook wel spannend met die waarschuwingen voor tornado's. Goed oppassen hoor! Dat gezellig kletsen met de plaatselijke bevolking dat is een van de leuke dingen van een fietsvakantie. Dat is zo geweldig.
    Heel vreemd dat mensen zo open en gemakkelijk tegen je beginnen te praten als je op de fiets bent.
    Nog een vraag.
    Neem jij een reserve sd kaart mee voor de gps met daarop alle gedownloaden tracks? Of is dat kaartje voor extra ruimte?
    Ben weeral benieuwd naar jullie belevenissen van vandaan. Wel een beetje vreemd met het tijdsverschil. Hier is het nu bedtijd.
    Gr.