Woensdag, 7 juni 2017 - Reisverslag uit Bath, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu Woensdag, 7 juni 2017 - Reisverslag uit Bath, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu

Woensdag, 7 juni 2017

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

08 Juni 2017 | Verenigde Staten, Bath

Om 5 uur liep de wekker af. Ook nun goeien morgen.
Om 5.10 weer, nun minder goeien morgen en de stekker er maar uit getrokken.
Bij het ontbijt is het me ook hier in de eetzaal gelukt het brandalarm te laten afgaan met de broodrooster. Ik blijk talent te hebben.
De vogeltjes floten, de zon scheen en een strakblauwe lucht in combinatie met een temperatuur van rond de twintig graden...niets hield ons tegen.
Toch wel.
Eerst een viertal Amerikanen die foto's kwamen maken van onze fietsen.
En even later een stel uit Utrecht. Ze hebben een huisje in Cadzand en voelen zich half Zeeuws en herkenden dan ook gisteren al het vlagje op mijn fiets. Even gezellig mee gekletst en dan toch echt op weg.
De beklimmingen zijn wat minder heb ik het gevoel al zijn er af en toe nog wat valse bij. We komen dan ook maar aan 470 hoogtemeters voor vandaag.
Over de route kan ik kort zijn: het is hier mooi.
Groen, bossen, heuvels en zee.
Zaterdag zullen we aankomen in Bar Harbor. We zijn dus echt aan het afbouwen.
Vertrekken later, stoppen meer en eerder. Kortom: parttime fietsen.
We hebben een hotel gevonden in Bath.

• 08 Juni 2017 - 06:30

Marc En Ingrid Verschueren:

Jeetje, wat zien jullie er goed uit na zo'n lange reis. Knap hoor.