Donderdag, 25 mei 2017 - Reisverslag uit New Hope, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu Donderdag, 25 mei 2017 - Reisverslag uit New Hope, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu

Donderdag, 25 mei 2017

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

26 Mei 2017 | Verenigde Staten, New Hope

Over de app kregen we vanochtend een zonnige foto van Gent. Leuk, we hebben jullie blijkbaar teveel zon gestuurd want hier was het koud met 14 graden en regen, veel regen. Gelukkig eerste 20 kilometer over een vrijliggend fietspad, mooi langs de rivier. Half onder gelopen maar we waren toch maar alleen. We konden dus lekker door de plassen rauschen. Na een half uur stonden onze schoenen toch al vol. Daarna verder over rustige wegen. Vast allemaal heel mooi. Straten hebben hier namen als bergzicht en dergelijke. Het zal. Morgen zullen we weer goed kijken want dan voorspellen ze droog (of droger) weer en 10'graden warmer.

• 26 Mei 2017 - 07:24

Marc En Ingrid Verschueren:

Het lijkt daar af en toe wel Hollands weer, dan te heet en vervolgens afkoelen met 10 graden tegelijk. Jammer van de regen gisteren, dan zie jij weinig tot niks, alle aandacht voor de weg.
    Geen foto's! Te begrijpen, in de regen ziet het er allemaal stukken minder uit.
    Op naar morgen, nieuwe dag, nieuwe kansen.
    Ingrid