Vrijdag, 26 mei 2017 - Reisverslag uit Belvidere, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu Vrijdag, 26 mei 2017 - Reisverslag uit Belvidere, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu

Vrijdag, 26 mei 2017

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

27 Mei 2017 | Verenigde Staten, Belvidere

Nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Het stof is weer van de weg en de temperatuur gelijk aangenaam.
Vandaag en de volgende dagen volgen we de rivier Delaware, de grens tussen Pennsylvania en New Jersey. De eerste 20 kilometer lekker vlak over een vrijliggend gravel fietspad. Helaas na de fiets onder een boom en over een boom gesleurd te hebben moesten we de conclusie trekken dat het mooie pad ten einde was. De wegen waren rustig dus geen punt. Het klimmen en dalen hoorde er ook bij. Het was een bewolkte maar droge dag rond de 25 graden. Fijn fietsweer dus.
We zitten nu in een hotel waar de vloeren scheef lopen en waar we in moesten schrijven in een ouderwets hotelregister. Griekse eigenaar dus moussaka vanavond. Net gezellig gekletst met Gerrit een Nederlandse fietser die van New York naar de Niagara watervallen fietst.
Om het gemis aan foto's van gisteren wat goed te maken heb ik er vandaag wat meer gemaakt met mijn gsm.

  • 27 Mei 2017 - 07:37

    Marc En Ingrid Verschueren:

    Wat een mooie foto's. Zo hebben we een beetje idee hoe het er daar uit ziet.
    Mooie temperatuur, 25 graden, daar teken ik voor.
    Vandaag geven ze hier 30 graden, het is zomer! Vanaf volgende week lagere temperaturen, da's ook beter om te fietsen, het zal droog blijven zegt de Nederlandse weer-goeroe maar onze Belgische vriend komt weer al met andere berichten, afijn we zien het wel. Wat komt dat komt.
    Nou word ik toch wel nieuwsgierig waar ergens aan de grens jullie willen landen.
    Jullie buigen weer ietwat westelijke richting maar dat wil niets zeggen, jullie laatste stops zwaaien van oost naar west en terug, ik kan er nog niets van maken.
    Het blijft een indrukwekkende slinger die ingetekend is op de kaart.
    Wordt vervolgd........
    Groet Ingrid, die eindelijk haar tassen een beetje mag gaan inpakken.
    Nog 3 nachtjes slapen

  • 27 Mei 2017 - 14:07

    Camiel:

    Een grens langs een rivier, dat zie je daar ook niet elke dag. Hier is het nu 29 graden. Het maakt mij verschrikkelijk lui. Als ik naar Lindas kijk komen er altijd advertenties van scootmobielen te voorschijn. Is dat bij b.v. Ingrid ook zo. Of denken ze dat ik die alleen nodig heb. Als ik op de kaart die rivier volg dan staat jullie nog wat te wachten.

    Zal mij benieuwen of Tom Dumolijn vandaag een beetje in de buurt van het rose kan blijven. Niet dat het nodig is maar zou ik ook foto's naar Lindas kunnen versturen vraag ik mij af.
    Gr C&L

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Belvidere

linda

Actief sinds 11 April 2017
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 19938

Voorgaande reizen:

22 April 2017 - 30 November -0001

Atlantic Coast Route

Landen bezocht: