Woensdag, 24 mei 2017 - Reisverslag uit King of Prussia, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu Woensdag, 24 mei 2017 - Reisverslag uit King of Prussia, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu

Woensdag, 24 mei 2017

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

25 Mei 2017 | Verenigde Staten, King of Prussia

Philadelphia.
Een stad met vooral voor de Amerikanen belangrijke historie.
Voor ons leuk om te verkennen. Oud en nieuw door elkaar.

• 25 Mei 2017 - 07:40

Marc En Ingrid Verschueren:

Kort maar krachtig verslag. Mooie foto's en een rustdag!
    Hier nog steeds mooi weer, we treffen het.
    Vandaag Hemelvaart en lang weekend, iedereen vrij, het zal druk worden aan de stranden.
    Tot morgen
    Ingrid

• 25 Mei 2017 - 08:57

Camiel:

Volgens Wikipedia meer dan 1,5 miljoen inwoners, daar zal dus wel wat te zien zijn.

Ondertussen weer wat bladzijden geschiedenis tot mij genomen. Wat is er in Amerika ook een dot ellende geweest. De Amerka droom ( ik waag maar niet om dat in het Engels te schrijven ) was maar voor een enkeling weggelegd. Voor de rest heel hard werken en het eten naar enkele rijken.

Had je de pech dat je vel wat donkerder was dan van een hoop andere dan was je helemaal te beklagen. Als je die verhalen leest dan kun je begrijpen dat sommige zwarte medemensen die zwarte piet weg willen hebben.
    Gr. C&L

• 25 Mei 2017 - 21:02

Jacqueline:

Hier heerlijk fietsweer. Vandaag naar Breskens gefietst. Traditiegetrouw, de laatste oefentocht. De billen moeten nog wennen maar verder was de conditie goed. We zijn er klaar voor. A.s. maandag vertrekken we. Wat een bijzondere fietsvakantie hebben jullie. Nog geen heimwee? Waarschijnlijk geen tijd om daar over na te denken. Fietsen gaat goed hé. Hoeveel km hebben jullie al gefietst? Gr.

• 25 Mei 2017 - 21:58

Carla :

Ik liep een beetje achter met lezen....maar wat een mooie veelzijdige tocht is het, zo te zien.
    Van de Amish mag je geen foto's maken he, lijkt mij heel apart om te zien, of de tijd heeft stilgestaan. En Washington ook vast de moeite! Ook altijd leuk als je later een film kijkt en en er komen herkenbare plaatsen bij.
    Maar wat een pech met jullie fietsten , hopelijk geen kapotte fiets meer.... want dat lijkt mij echt balen....
    Gr c