Dinsdag, 23 mei 2017 - Reisverslag uit King of Prussia, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu Dinsdag, 23 mei 2017 - Reisverslag uit King of Prussia, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu

Dinsdag, 23 mei 2017

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

24 Mei 2017 | Verenigde Staten, King of Prussia

Mooie ochtend met de nevel nog tussen de bomen in de dalen. Lekker droog en net 20 graden op de middag, ideaal. We kwamen al snel een wegomlegging tegen waar we met geen mogelijkheid door konden. We kregen het advies om over het erf van een paar boerderijen te gaan. Onze fietsen voorzichtig over een wankel bruggetje over een kreek geduwd en weer op weg. De Amish maakten zich klaar om te werken, de paarden werden ingespannen. Het was weer klimmen en dalen en gelukkig over rustige wegen. Soms mooie huizen en typische boerderijen in een roest-rode kleur met witte biezen. En soms ouwe meuk. Veel Amerikanen van Duitse en Nederlandse afkomst. Eindelijk huizen gezien met tuinen zoals wij ze kennen. Met bloemen en struiken. De meeste Amerikanen hebben gras en als daar dan toevallig een auto op staat wordt daar met de zitmaaier vakkundig rondgemaaid. Nog een stuk door een park met historische bijzonderheden en toen moesten we eraf naar ons hotel. Dit was niet echt prettig, dus we hebben net al uitgezocht hoe we dit donderdag kunnen vermijden. Ons hotel is naast de grootste shoppingmall van Noord-Amerika. Dus dat hebben we ook even meegepikt.
Onvoorstelbaar hè. 'S Morgens nog tussen de paardenmest en nu in de voorstad van de 6e grootste plaats van Amerika.

• 24 Mei 2017 - 07:41

Ingrid:

Mooie foto's Linda, het ziet er allemaal groen uit.
    Wat je zegt, op 1 dag zo'n verschil van omgeving, heel bijzonder.
    Geen pech meer aan de fietsen? Hopelijk blijft het zo.
    Toch veel klimmen lees ik, maar ja voor jullie is dat een eitje he!
    Even shoppen in de mall? Leuk hoor, jammer dat je niet veel kunt kopen, bagage genoeg denk ik.
    Groetjes Ingrid