Donderdag, 1 juni 2017 - Reisverslag uit Westborough, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu Donderdag, 1 juni 2017 - Reisverslag uit Westborough, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu

Donderdag, 1 juni 2017

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

02 Juni 2017 | Verenigde Staten, Westborough

De weg die we terug af moesten was gisteren nogal druk dus besloten we de ergste drukte af te wachten en later dan normaal te vertrekken. Zie je wel dat we voorzichtig zijn ma? Er zat niets anders op dan eerst maar op t gemak gaan zwemmen en het uitgebreide ontbijtbuffet langzaam te veroveren. Afzien.
De zon scheen en het was al lekker 22 graden toen we om 9 uur op de fiets stapten. En deze keer eens wolkeloos. Eerst terug naar de route en dan weer verder door de bossen en langs de meren. Toen we om 2 uur stopten om bij een walmart remblokjes te kopen was het nog mooi weer. We stapten terug buiten en het was dichtgeslagen. De eerste bui schampte ons, de 2e zaten we gewoon in. Maar na 10 minuten was t leed geleden en konden we weer opdrogen. Een hotel gevonden in Westborough. Helemaal anders. Volgens mij voor senioren want overal zijn er alarmknoppen.
Ik hoop dat ik niet mis ben vannacht.

• 02 Juni 2017 - 18:00

Marc En Ingrid Verschueren:

Je ma zal weer gerust zijn Linda, netjes de veilige weg volgen.
    Marc zegt dat je over 30 jaar nog eens terug moet gaan, dan hoor je bij de senioren!
    Mag je allemaal op knopjes duwen en wordt je misschien op je wenken bediend!
    Wacht er nog maar even mee hoor.

Das wel luxe zeg, uitgebreid ontbijten en een zwempartij. Toe maar!

Hier is de eerste regen ook komen aanwaaien, we hadden mazzel, net op tijd in onze onderkomen.

• 02 Juni 2017 - 22:14

Carla:

Laat vertrekken? Dat is niets voor jullie, maar gelukkig leuke bezigheid als beloning , zwemmen en lekker eten.