Woensdag, 26 april 2017 - Reisverslag uit Cocoa, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu Woensdag, 26 april 2017 - Reisverslag uit Cocoa, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu

Woensdag, 26 april 2017

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

26 April 2017 | Verenigde Staten, Cocoa

We zaten al om half 8 op de fiets, want als ik zeg boven de dertig graden dan geeft mijn Fietscomputer soms 42 graden aan, dus ruime marge. 'S Ochtends is het nog lekker en fietsen we als een trein het is dus zaak vroeg kilometers te maken. De wind hebben we zij-mee en soms onverwacht op een recht stuk tegen. Eerst weer over de eilanden. 5 kilometer luxe appartementen als je ze kunt zien voorbij de slagbomen en bewaking. Volgende 5 kilometer vrijstaande huizen, veel houten huizen. Mooi hoor in koloniale stijl met blinden die langs de bovenkant scharnieren. Dan weer kilometers bungalows achter een muur in een gemeenschap. Alles netjes onderverdeeld, soort bij soort. Heel veel kerken gezien vandaag, van alle soorten gezindten. Dikwijls met een spreuk erbij: Jesus is the key.
We zitten nu in een motel aan de 1, de eigenaresse bood aan ons met de auto naar de restaurants te brengen, lief hè. Maar we fietsen wel.

• 27 April 2017 - 08:52

Ingrid:

Druiven- en koekjesstop.. geen boterhamstop? Goed eten he.
    Wat is het daar warm zeg!
    Maar Marc zegt dat het wel goed komt, hoe noordelijker hoe frisser.
    Hoeveel kilometer leg je daar nu per dag af
    Op de kaart te zien zijn het er best veel.
    Hier vandaag Koningsdag die zonnig en koud is gestart.
    Groetjes

• 27 April 2017 - 17:18

Carla:

Zo te zien een mooie tocht,maar idd warm , hier is het koud!
    Leuk de reacties vd mensen daar.
    Lijkt mij bijzonder te zien dat de huizen zo soort bij soort staan, op zich een rustig straatbeeld.
    Hoe is het met de zadelpijn?
    Gr.c

• 27 April 2017 - 18:30

Marjan:

Volgens mij hebben jullie het weer prima naar jullie zin. Lekker fietsen met toch wel lekker weer. Hier ging het vandaag wel. We konden beginnen met een oranjebitter,ik heb er deze keer maar voor bedankt. Toen de zon scheen was het 9.00 uur zei Wendy nee we hoeven pas om 9.15 uur vertrekken. Kwam er toch een grijze lucht aan maar we hebben het wel droog gehouden. Gelukkig maar een klein rondje gelopen,want spelen,lopen en dat vroeg in de morgen, dan speel je toch niet op je best he. Verder veel plezier gewenst en vergeet niet lekker te eten( niet alleen bij de Mac)
    Groetjes Marjan