Maandag, 24 april 2017 - Reisverslag uit Jupiter, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu Maandag, 24 april 2017 - Reisverslag uit Jupiter, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu

Maandag, 24 april 2017

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

25 April 2017 | Verenigde Staten, Jupiter

Vanochtend op tijd kunnen vertrekken gelukkig want ze beloofden een warme dag. En boven de dertig graden vind ik warm. We zijn het natuurlijk ook nog niet gewend. De omgeving was weer veel van hetzelfde. Op de bebouwde schiereilanden voor de Laguna dan. Bebouwing met variatie van luxe appartementen, vrijstaande grote huizen maar dicht op elkaar, liefst met een jacht ervoor en grote percelen met grote hekken voor waar je geen huis zag enkel tuinmannen. Op het vaste land waren de huizen normaler, meestal kleine bungalows met geen enkele interesse voor de tuin. We hebben ons ook vergaapt aan de jachten in Palm Beach
Op de schiereilanden kwamen we veel fietsers tegen, ook een paar vakantiefietsers uit Amerika. Ze hadden een trip van 10 dagen maar dan de andere kant uit. Na nog een foto van ons gemaakt te hebben gingen we ieder onze kant weer uit. Door het staatspark MacArthur gefietst. Mooi met mangrovebossen. Ineens een stuk natuur. Ook een paar hele grote dode kikkers gezien. En met groot bedoel ik heel groot. En levende pelikanen. Omdat het zo warm was op tijd gestopt in Jupiter

• 25 April 2017 - 07:45

Ingrid:

Ene goede morgen. Wel leuk om bij mijn ontbijt jullie verslag te lezen.
    Beetje warm 30 graden, gelukkig zit er altijd een beetje wind als je fietst maar wat je zegt warm genoeg!
    klinkt mooi hoor om door het staatspark te fietsen, heel bijzonder.
    Hier nog steeds koud en vandaag regen met misschien wel onweer!
    Valt mee dat er toch fietspaden zijn, had je misschien niet verwacht.
    Groet Ingrid

• 25 April 2017 - 15:18

Camiel:

Die kaarten op de computer zijn toch wel heel gemakkelijk. In mijn atlas kan ik dat allemaal niet zien. Er is daar best wel veel water achter de (dijk of zoiets) vermoedelijk zie je daar niets van. Je moet er dan direct langs fietsen. Het is daar echt wel heel dichtbevolkt lijkt mij zo. Wat voor kikkers zouden dat nu zijn??

Gr. C&L