Vrijdag, 9 juni 2017 - Reisverslag uit Bucksport, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu Vrijdag, 9 juni 2017 - Reisverslag uit Bucksport, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu

Vrijdag, 9 juni 2017

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

09 Juni 2017 | Verenigde Staten, Bucksport

Eergisteren heb ik nog een laatste was in een wasmachine gedraaid met daarin onze lange broeken en dergelijke, zodat we proper in het vliegtuig zitten. Ook de regenkleding goed verpakt diep in de frontpackers verstopt. Want ja, ze voorspelden voor de komende week zeven zonnen.
Viel dat tegen vanochtend.
Regen.
En niet zomaar een bui, gewoon voor een hele dag.
Bah, dat hadden we niet aan zien komen.
In volle oorlogsbepakking op weg.
Eerst nog langs rustige wegen klimmen en dalen.
Ik heb wel foto's gemaakt maar enkel met mijn fototoestel dus die kan ik hier niet bijzetten.
Want ondanks de regen zien we wel dat het hier mooi is.
Dan verder langs de 1. Langs een highway fietsen is niet echt interessant maar de shoulders zijn breed dus we zijn veilig. Ook is een highway vlakker en dat vinden we ook niet erg.
Op tijd de riem eraf gegooid en gezorgd dat we warm werden in Bucksport.
Morgen komen we aan in Bar Harbor ( bij leven en welzijn) en daar blijven we nog een dag om bv wat in de oceaan te staren.

• 09 Juni 2017 - 22:43

Jacqueline :

De laatste loodjes. Regen is nooit leuk en vooral niet als je het niet verwacht. Gelukkig kunnen genieten van de omgeving. Geniet nog maar een dagje van jullie vakantie. Een hele goede terugreis en dank je wel voor de leuke verslagen. Ik zal ze missen. Jullie hebben het weer voortreffelijk gedaan. Knap hoor. Gr.

• 10 Juni 2017 - 06:19

Marc En Ingrid Verschueren:

Oh wat jammer van het slechte weer, dan zie je maar de helft.
    Vanavond ga ik ook een wasmachine zoeken, het is echt nodig.
    Morgen jullie laatste dag fietsen, einde van het grote avontuur.
    Ben zo trots op jullie. Wat een prestatie.
    Groetjes Ingrid

• 13 Juni 2017 - 10:28

Magda Blaauwendraat:

Linda en Robby, met belangstelling al jullie mooie verhalen over de belevenissen gelezen!!! Wat een prestatie, petje af!!! Geniet nog even na en alvast een goede, veilige vlucht naar huis gewenst! Tot ziens maar weer, groetjes Magda.