Zaterdag, 3 juni 2017 - Reisverslag uit Nashua, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu Zaterdag, 3 juni 2017 - Reisverslag uit Nashua, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu

Zaterdag, 3 juni 2017

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

04 Juni 2017 | Verenigde Staten, Nashua

Boston.

Na een goed ontbijt op weg naar de bus die ons binnen een uurtje hartje Boston afzette.
We hebben daar de freedom trail gewandeld zodat we de meeste bijzonderheden wel te zien kregen. Boston is een interessante stad met een rijke historie. Belangrijk in de onafhankelijkheidstrijd. Ook is het een mooie mix van oude en nieuwe gebouwen. Er was van alles georganiseerd, van markten tot massa yoga. Temperatuur was goed al werd het af en toe wel heel donker, maar op enkele druppels na hielden we het droog.
Gelukkig ook voor de vele zwervers die ook hier weer waren.

Foto's van eergisteren zijn er ook bijgezet.

• 04 Juni 2017 - 06:38

Marc En Ingrid Verschueren:

Hier ben ik weer, gisteren helemaal vergeten te reageren.
    Komt er van als je niet meer weet welke dag je leeft.
    Ik keek nog een keer op de kaart, wat een indrukwekkende ritmhebben jullie gefietst zeg.
    Groet Ingrid

• 04 Juni 2017 - 15:45

Isabelle:

Hey Linda, ongelofelijk wat jullie hebben afgereisd ! Zo mooi en leerrijk allemaal ! Nog veel plezier he ! Groetjes van Isa en co