Zondag, 28 mei 2017 - Reisverslag uit New Paltz, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu Zondag, 28 mei 2017 - Reisverslag uit New Paltz, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu

Zondag, 28 mei 2017

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

29 Mei 2017 | Verenigde Staten, New Paltz

Zo op de vroege zondagochtend durfden we het wel aan om alternatief naar de route te gaan. Het pakte goed uit. Vonden we het gisteren een zware dag, of zoals Ingrid zegt: net of er iemand aan je fiets hangt, nu ging alles makkelijker. De klimmen en afdalingen waren langer en constanter en daardoor veel beter te doen. Gisteren hadden we zere handen van t remmen. De route was ook meer bewoond met meer mogelijkheden voor eten en drinken. Ook nog een joods dorp gepasseerd. Verder veel bos met af en toe wat akkers. Met 25 graden, droog en bewolkt een prima dag.
Weer wel veel dode schildpadden, maar 1 is er gered. Die heeft Robbie naar de overkant gebracht.
Morgen memorial day. Ik heb t ook maar opgezocht op internet. Of het consequenties heeft voor ons dat komt wel uit. Wel voorspellen ze 100 % kans op regen en 10 graden minder. Zal wel een memorabele dag worden. Gelukkig voor de dagen erna weer warmer en droger.
Kilometers tot nu toe:
3300 kilometers waarvan in de eerste 3 weken bijna 2300.
Maar goed, geen rustdagen, vlak en wind in de rug.
Nog te gaan tot Bar Harbor: 950 kilometer.

• 29 Mei 2017 - 07:30

Marc En Ingrid Verschueren:

De foto's van gisteren of vandaag! Wat een verschil in de lucht, van mooi blauw naar grijs bewolkt, jammer, maar als het droog is is het ook goed he.
    Jeetje zeg, wat een aantal kilometers, ik zat er maar 1000 km naast, tante Google maps had me geholpen