Maandag, 22 mei 2017 - Reisverslag uit Reamstown, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu Maandag, 22 mei 2017 - Reisverslag uit Reamstown, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu

Maandag, 22 mei 2017

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

23 Mei 2017 | Verenigde Staten, Reamstown

Op het gemak vertrokken langs een drukke weg en somber weer.
Na een uur begon het te miezeren om het spannender te maken. Wel mochten we daarna gelukkig naar kleinere wegen en dat maakte het interessanter. Er is veel te zien, vandaar. Het is hier echt boerenland en de lijnen van de akkers brengen nog maar diepte in het geheel. Veel haver trouwens. Ook grote koeienboeren. De Amish boerderijen zijn te herkennen aan de paarden en muildieren. Daarbij nog een flinke moestuin en de was die buiten aan de draad hangt en het plaatje is compleet. In een koffiezaak een lekkere bak koffie gedronken en de bui even uitgeschuild. Vandaag een relatief korte rit want het was kiezen of heel lang of kort. Je ziet hier trouwens veel dode veelvraten liggen langs de weg. Gigantische tanden hebben die.
Nu net een hotel geboekt in de buurt van Philadelphia voor 2 nachten. Dan kunnen we dat verkennen met het openbaar vervoer.

• 23 Mei 2017 - 07:34

Ingrid:

Toch wel leuk om iedere dag bij mijn ontbijt jullie verhaal te lezen die iedere dag weer vol verrassingen zit.
    Tussen de auto's rijden doet me denken aan onze tocht naar Santiago, daar reden we in Spanje ook best veel tussen het autoverkeer, niet altijd even prettig maar het went!
    Die veelvraten zien er levend al niet zo best uit laat staan in deze positie.
    Philadelphia bezoeken is natuurlijk weer wel heel erg gaaf.
    Geniet er van. Hier warempel weer een mooie dag weer!
    Het is nu 07.30 uur en de zon zit er al! Geen fietsdag vandaag, we gaan de beentjes laten rusten en de andere spiertjes trainen op de sportschool, ook leuk
    Tot morgen, groeten Ingrid

• 23 Mei 2017 - 12:42

Jacqueline:

Als je de Amish bevolking ziet en hoe ze leven dat kun je toch bijna geloven dat dit echt is. Ik heb ze ook wel eens gezien en vond het onvoorstelbaar dat ze die levensstijl in deze tijd nog kunnen handhaven. Je waant je in een andere wereld als je er tussen loopt.
    Wat hebben jullie al veel gezien. Goed van dat je tijd maakt om onderweg wat te bekijken. Ik heb de veelvraat eens opgezocht op internet want had geen idee hoe dat beest eruit zag. Ik hoop voor jullie dat het bij dode exemplaren blijft die je tegenkomt