Maandag, 15 mei 2017 - Reisverslag uit Richmond, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu Maandag, 15 mei 2017 - Reisverslag uit Richmond, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu

Maandag, 15 mei 2017

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

16 Mei 2017 | Verenigde Staten, Richmond

Ik begrijp dat ik zit te rotzooien met de data.
Sorry, want vandaag maandag de 15e is het toch echt de verjaardag van Robbie.
Onze snipperdag in Richmond hebben we goed besteed door met een lege fiets de stad te verkennen. We kwamen langs een herdenkingsmonument waar duidelijk wat gebeuren ging. Volop legermensen strak in het uniform. We werden door iemand aangesproken en vakkundig mee naar binnen geleid voor een privé rondleiding. Leuk hoor. Verder naar de musea over de burgeroorlog. Wijzer geworden maar duf van de vele informatie op zoek naar eten. Ook dat is gelukt. Verder gefietst naar het witte huis van Richmond om daar een rondje te wandelen. Nog een expositie over de drooglegging bekeken en terug richting hotel. Richmond is een stad met een duidelijke industriële achtergrond die behoorlijk geleden heeft tijdens de burgeroorlog en dat zie je aan de verschillende stijlen door elkaar.
Morgen weer vroeg op de fiets want ze voorspellen boven de 30 graden.

• 16 Mei 2017 - 07:33

Ingrid:

Gefeliciteerd met Robbie zijn verjaardag, moet je zeker een rustdag nemen.
    Taart eten!
    Wat een mooie foto's. Strakke blauwe hemel, dat zit wel goed.
    Boven de 30 graden is om te fietsen net iets te warm he!
    Fijne dag en tot morgen.

• 16 Mei 2017 - 15:38

Jacqueline En Loek:

Hallo L en R,
    Robbie, van harte gefeliciteerd met deze speciale verjaardag. Je zult het nooit vergeten dat je deze mijlpaal gevierd hebt op fietsvakantie in America.
    Wat hebben jullie al een mooie tocht gehad en veel gezien. Ik heb het idee dat het er allemaal heel ontspannend aan toe gaat. Leuk hoor. Vanmiddag met Carla een toerken gefietst en wat gedronken bij 'Het Schor". Het is hier zomers weer 27 graden!
    Nog een leuke verjaardag en tot gauw weer.

• 16 Mei 2017 - 19:15

Ilse:

Proficiat!

Prachtige foto's.
    Om jaloers van te worden :-)