Zaterdag, 10 juni 2017 - Reisverslag uit Bar Harbor, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu Zaterdag, 10 juni 2017 - Reisverslag uit Bar Harbor, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu

Zaterdag, 10 juni 2017

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

11 Juni 2017 | Verenigde Staten, Bar Harbor

Bar Harbor, net niet.

Vanochtend het gordijn open en wat bleek....zeven zonnen, droog en blauwe lucht.
Kijk dan krijgt een mens zin om te fietsen.
Eerst langs de highway tot Orland waar we naar een rustige weg gingen. Wel wat craquelé maat zalig rustig. We hebben nog gezocht naar elanden maar enkel mooie uitzichten gevonden. In Ellsworth nog even een oude autoshow meegepikt en dan over de brug naar het laatste eiland: Mount Desert Island. Je kon merken dat het mooie weer was en weekend want het was druk op de weg. Toen kwamen we een afslag tegen van een nationaal park en die maar genomen. In het bezoekerscentrum van Acadia national park nog een film gezien en verder. We zagen Bar Harbor liggen in de diepte maar zijn toch maar doorgegaan naar ons motel. Morgen gaan we wel naar de stad. Voor de komende dagen hebben we wel wat plannen maar we zien wel.
Vrijdag vertrekken we vanaf Bangor en we komen zaterdagochtend aan in Brussel.
Bedankt voor het meelezen en jullie reacties.

• 11 Juni 2017 - 06:45

Marc En Ingrid Verschueren:

Jeetje, einde van het avontuur, want dat was het wel he.
    Was weer heel leuk om mee te reizen.
    Mooie verhalen Linda, je kunt het zo leuk vertellen, altijd weer een leuke opening van de dag.
    Op naar een volgend avontuur?
    Groetjes Ingrid
    Veilig weer naar huis he!

• 11 Juni 2017 - 10:23

Ilse:

Zooooo, opdracht bijna volbracht!
    Knap hoor, wat een belevenissen............zeker de moeite om eens voor op je fiets te stappen.
    Ik denk dat het tijd wordt om jullie verhalen eens in boekvorm uit te geven.
    Geniet nog lekker van de uitloop van jullie avontuur.
    Oppassen en............blijf uit de goot!

• 12 Juni 2017 - 17:38

Tom: