Dinsdag,30 mei 2017 - Reisverslag uit Windsor Locks, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu Dinsdag,30 mei 2017 - Reisverslag uit Windsor Locks, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu

Dinsdag,30 mei 2017

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

31 Mei 2017 | Verenigde Staten, Windsor Locks

Bij ons geen 7 zonnen maar droog en wat nevelig.
Gisterenavond eerst onze rekening betaald bij het hotel en we kregen te horen dat ze er morgenochtend niet zouden zijn voor het ontbijt. Of we het nu al even mee konden nemen? Dus hebben we een dienblaadje gevuld met van alles wat we konden vinden. Lekker verse broodjes kennen ze hier toch niet. Maar het was genoeg dus energie volop. Die energie hadden we nodig met al die beklimmingen. Een paar mooie lange beklimmingen gehad van rond de 8% en die waren goed te doen. Weer veel door de bossen en langs riviertjes. In deze staat zijn de wegen of heel goed, en dat zijn de meeste doorgaande, of droevig. Jaren van vergeten en half opknappen. De boerderijen en huizen zien er hier goed onderhouden uit. Wat ook opvalt zijn de vele sneeuwploegen die klaar staan of nog niet opgeborgen zijn. Een ander iets: de laatste staten hebben veel minder zwerfvuil, echt veel minder. Kortom het ziet er netter uit.
Morgen beginnen we aan de laatste kaart van deze reis.

• 31 Mei 2017 - 10:23

Camiel:

Als je aan zo'n reis begint denk je dat gaat eindeloos duren. Voor je het weet is het einde weeral in zicht.

Bedankt voor het kaartje. Gepost 26-05 bij ons in de bus 30-05.

Gr. C&L

• 31 Mei 2017 - 20:47

Ingrid:

Weer eens wat anders om je ontbijtje vast mee te nemen als je gaat slapen. Je kunt het maar vast hebben! Beklimmingen van 8 procent hebben we tot nu toe niet maar ...... ze komen er aan. Morgen voorproefje.
    Jullie gaan weer als een speer zeg. Lig je op schema?