Zaterdag, 27-5-2017 - Reisverslag uit Port Jervis, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu Zaterdag, 27-5-2017 - Reisverslag uit Port Jervis, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu

Zaterdag, 27-5-2017

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

28 Mei 2017 | Verenigde Staten, Port Jervis

De zon scheen al vanochtend om 7 uur toen we vriendelijk werden uitgezwaaid door de eigenaresse. In Amerika is het gebruik de fietsen mee te nemen op de hotelkamer, de meeste kamers zijn ook ruim genoeg. Hier boden ze gelijk een plaats aan in een feestzaal. Makkelijk.
Gelijk klimmen dus ook gelijk weer warm. De enigen die we zagen waren vissers op de rivier. Bij Delaware water gap de rivier over via een voetgangersgedeelte. Daarna over een oude mijnweg door een Staatsbosbeheer. De weg was bij stukken erg slecht maar de omgeving mooi. Watervallen, snel stromende riviertjes maar ook volop klimmen. Rustig met vogelaars, wandelaars en vissers. Helaas geen voorzieningen voor koffie ed. Dus het noodpakket moeten aanspreken. Een mooie maar zware dag. We zitten nu in een motel in Milford. Momenteel helemaal bewolkt maar gaan toch zo te voet eten zoeken in het toeristische stadje.

De route gaat tot in Bar Harbor (Maine) en ons vliegtuig vertrekt vanaf Bangor.
Dus hoe en wat dat hangt van de omstandigheden af. New York gaan we niet langs dat is voor een andere keer.

• 28 Mei 2017 - 07:47

Marc En Ingrid Verschueren:

Wat een mooie foto's, zo groen dat het daar ook is. Mooi hoor.
    noodrantsoen aan moeten spreken! Goed dat jullie dat ook bij hebben, is bij ons een van de eerste dngen die in de fietstas gaan. Een mens eet wat af op zo'n reis! Tenminste wij toch!
    Grappige foto van de fietsbroeken, tussen al die mooie natuurfoto's de dagelijks terugkerende was!
    In heb eens even de tijd genomen om uit te rekenen hoeveel kilometer jullie nog moeten, ik kom op nog zo'n 750 tot 800 km tot de eindmeet.
    En als ik goed reken hebben jullie er zeker 2300 tot 2500 km opzitten.
    En ik tel zo'n 33 markeringen op de kaart Mee eens?
    Het zal wel meer zijn want mijn berekening is zonder fout- en omrijden

• 28 Mei 2017 - 07:52

Marc En Ingrid Verschueren:

Oh trouwens, even reageren op de vraag van de scootmobiels?
    Die zie ik niet, ze willen mij op reis hebben, ik moet een goede verzekering e.d.aanschaffen.
    Big brother is watching!
    We worden overal gevolgd!