Zondag, 15 mei 2017 - Reisverslag uit Richmond, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu Zondag, 15 mei 2017 - Reisverslag uit Richmond, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu

Zondag, 15 mei 2017

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

15 Mei 2017 | Verenigde Staten, Richmond

Compleet ander weer. Een strak blauwe lucht en zon. Deze keer een ontbijt met melk en cornflakes.
Eerst de mama's bellen voor Moederdag en gelukkig jullie hebben ook mooi weer. Maakt alles toch veel leuker hè.
De stad uit via duidelijke fietsbanen, maar toch een 10 kilometer om terug op de route te komen. De track is leuk hier. Je zult het niet geloven maar een vrijliggend fietspad van Williamsburg naar Richmond. Op deze mooie zondag druk gefietst door Amerikanen, die niet allemaal een leuke dag hadden. Op een gegeven moment moesten we van t mooie fietspad volgens de track. Mmm, zouden we dat wel doen? Toch maar gedaan en geen spijt van. We kwamen langs de slagvelden van de burgeroorlog. Foto is van de 7 daagse veldslag. Onvoorstelbaar om wat voor aantallen het hier gaat. 80.000 soldaten aan de ene zijde. Er stond niet bij hoeveel overlevenden er waren. Dat gaan we misschien morgen te weten komen want we blijven een dag in Richmond om het burgeroorlogmuseum te bekijken en andere bijzonderheden.
Foto's van de afgelopen dagen ook bijgevoegd.
En een foto vol met schildpadden!

• 15 Mei 2017 - 07:23

Ingrid:

Wat hebben jullie het naar de zin zeg, leuk om te volgen.
    En het is daar zonder meer mooi. Ook zo verwacht?
    Maar goed dat je de track gevolgd bent. Altijd weer een verrassing.
    Ook hier is het vandaag en let op, de komende twee dagen MOOI WEER!
    We gaan aan de kust fietsen vandaag.
    Het is hier nog vroeg maar we gaan de picknick maken en trekken er op uit!
    Tot morgen.

• 15 Mei 2017 - 17:02

Camiel:

Hier was het zondag 14 mei maar ja in Amerika zijn ze toch wat verder. Of wilde je net doen of Robby gisteren verjaard is. Robby gefeliciteerd met je verjaardag, de felicitaties gelden natuurlijk voor heel de clan.
    Die verjaardag is de reden dat jullie vandaag niet fietsen. Lekker de bloemetjes buiten zetten en geen last van bezoek.

Geniet ervan.

• 15 Mei 2017 - 19:25

Bert:

schitterende reis ! nog veel plezier gewenst daar en gefeliciteerd met de verjaardag van Robby. groetjes, bert & ruud