Dinsdag, 10 mei 2017 - Reisverslag uit Ocracoke, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu Dinsdag, 10 mei 2017 - Reisverslag uit Ocracoke, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu

Dinsdag, 10 mei 2017

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

10 Mei 2017 | Verenigde Staten, Ocracoke

Alweer vroeg op de fiets, nu met een duidelijke opdracht: op weg naar de Ferry. We hadden tijd zat want het zou maar een 85 kilometer zijn maar je weet nooit hè. Deze Ferry gaat 3 keer per dag. 7 uur, 10.30 en 16.00 uur. We gingen dus voor die van 4 uur. De temperatuur was fijn maar de wind veelal tegen. Maar liever nu want nu hebben we ruimte. Het eerste stuk was zoals gisteren over veelal rustige wegen. Het laatste stuk dat al over een eiland ging was heel anders. Staatsgebied, een soort schorrenlandschap, met vooral vogels. We kwamen om 1 uur bij de boot aan en zitten nu dus te wachten. Geen punt. De dames hierbinnen hebben net een kamer voor ons gereserveerd in Ocracoke. Makkelijk als we dan om half 7 aankomen kunnen we recht naar het hotel. En voor nu: ik zit op een schommelstoel met mijn ereader naast me. De lucht betrekt wel dus ik hoop dat het droog blijft.

Quote van de dag: als je de sleutel van het toilet, dat buitenom is, krijgt met de woorden "pas op voor de kakkerlakken" dan blijk je ineens niet meer zoveel te moeten.

• 10 Mei 2017 - 07:28

Ingrid:

Wat is dat toch een mooi stuk wat jullie nu fietsen, ziet er op de kaart al prachtig uit.
    Je was in ieder geval keurig op de tijd aan de boot. Beter te vroeg dan.......
    Je hebt wel iets met die schommelstoelen he, eentje meenemen naar huis?
    Kan toch wel achterop de fiets