Zondag,1 mei 2017 - Reisverslag uit Jesup, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu Zondag,1 mei 2017 - Reisverslag uit Jesup, Verenigde Staten van linda S - WaarBenJij.nu

Zondag,1 mei 2017

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

30 April 2017 | Verenigde Staten, Jesup

Vanochtend al om half 7 op de fiets en lekker koel dat het was. Er zijn hier heel veel winkels die geweren en goud in- en verkopen. Combinatie snap ik niet zo goed. Dan verkoop je je geweer om een trouwring te kopen en later andersom? Maar veel geweren, dan zal er wel wild zitten dus opletten. We zouden naar Jesup gaan via de "301" , zou het te druk zijn dan zouden we een andere weg nemen. Maar het viel reuze mee. Zondagochtend en de hele weg door de bossen, in de schaduw wind in de rug. Fietsen kan leuk zijn. Na 10 kilometer zagen we al een groot hert aan de zijkant staan, later nog een kleintje. Ook hebben we een uil, een gier en ospreys gezien. En dode slangen en kikkers. Om half 1 waren we al in het hotel. Klaagde ik gisteren over de warmte ( 46 op fietsmeter is in het echt vast veel lager hoor) als we nu het nieuws aanzetten voor het weer zien we Tornado's in Texas waar al 14 doden gevallen zijn, kans op overstromingen voor 30 miljoen inwoners in het missisipiegebied etc. dan valt het hier best mee. Al een paar dagen rook ik iets vreemds. Ik had een mooie schelp meegenomen van t strand, daar bleek nog een bewoner in te zitten. Tas uitgewassen, bewoner overleden.

• 30 April 2017 - 21:30

Ilse:

Amen

• 30 April 2017 - 22:11

Ingrid:

Leuk droogrek heb je meegenomen, multifunctioneel!
    Als je iets meeneemt wel effe controleren of er nog iemand thuis is he!
    Alleen leegstaande onderkomens meenemen
    Lekker wind in de rug door de bossen! Zo gaat het wel.
    Vandaag ook weer gefietst, tijdrit gehad! Er zat heel veel wind, was aanpoten oftewel aantrappen geblazen. Toch mooi resultaat bij thuiskomst.
    We zijn nog langs jullie huis gefietst, het staat er nog hoor.
    Tot morgen!

• 30 April 2017 - 22:27

Isabelle Costy:

Hey Linda en Rob,
    Heb juist jullie avonturen nagelezen ! Ongelofelijk met welk tempo jullie fietsen .. Zelfs Hans vindt het geweldig ! Lijkt me wel heel cool om zo dat deel van Amerika te ontdekken ... Brengt ge me tiny tiny klompje goud mee ?

• 01 Mei 2017 - 08:15

Jacqueline:

Dat was weer als vanouds genieten op het fietsken. Ik hoorde gisterenochtend ook het nieuws van de tornado's op de radio. Gelukkig niet bij julie. Gr.